Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Eskils MH

Av Caroline Arvidsson - 28 februari 2009 20:36

Hallå

Idga var jag och kollade på Boris son Eskils MH på Vallentuna brukshundsklubb. Det  var jag, kennelmamma Helena (Deminas), Catta och självklart Cattas pappa Stefan som äger Eskil. Eskil var först ut på MH-banan av Boris barn! Catta gick med honom medan vi andra var med i publiken.

Han är såå fruktansvärt söööööt Eskil - han har verkligen en speciell plats i mitt hjärta. Eskil skötte sig jättebra. Han är lite försiktig och brukar ju oftast lita på att storebror Norton tar hand om sakerna där hemma så han är inte så försekommen. Här skulle han sköta allt - ensam!!!

Avståndleken - där tyckte han inte alls att figgen var nåt rolig så han blev mest utskälld .. *fniss* Och "Dumpe" var äcklig.. då fick jag gå fram jag med och visa att det inte var nåt farligt och till slut luktade han på overallen *s*
Annars gick det jättebra - tex på spökena var han rätt tuff och gick aldrig bakom Catta. Skotten brydde han sig inte ALLS om - reagerade inte ens.

Så vi var nöjda då vi åkte därifrån och jag kan tro att Eskil sover gott där hemma efter att ha berättat för kompisen Norton var pappa Stefan dragit med honom på för konstigheter idag!! haha

KRAM och GRATTIS Eskil och Stefan till Godkänt MH!


Här kommer ett litet urval av foton:

 
 
Catta

Catta

28 februari 2009 23:09

Det var kul idag. Lilla Eskil va?! Han tyckte verkligen inte om den figgen, usch! ha, ha, ha! Tack för idag!
Puss, puss

http://www.doggas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards