Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Sol & Värme

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   
Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.

I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag var sjuk i veckan så låg jag lite efter med hemsidejobb vilket större delen av helgen bestod av annars. Men i lördags morgon packade jag en väska med kaffetermos, frukost till mig och Boris, hans nalle, ett stort fårskinn, en stol och en bra bok. Sedan åkte vi ut till skogen och bara NJÖÖÖÖT av solen i 3 timmar!! helt underbart!!

Sedan sov Boris som en stock och jag kunde pyssla på med hemsidorna.
Innan vi åkte till skogen var jag hos Helena (Deminas) och lämnade min kamera som de skulle låna för att fota Helenas underbart söta valpar som nu är 3 veckor gamla. Det är Boris syster Bellinda som är mamma till dem!! Så fick Åsa, Bellindas matte, träffa Boris också, kärt återseende. Hon tyckte han var såå stilig och Boris njöt av uppmärksamheten :)

Söndagen var i lugnets tecken, städade lite hemma o ch satt  mest vid datorn. Tog lite kortare promenader med Boris eftersom han fick lite ont i ryggen av allt spring i skogen..

Men en superskön helg har  vi haft iallafall!! Annars går även en hel del tid åt att passa upp på min katt MOkita som är dräktig och tycker att hon är prinsessan i hemmet just nu.. *ler* vilket hon med all rätt kan titulera sig som..

KRAM Carro & Boris



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 21 februari 2010 21:41

Vilket snökaos det varit!! herregud! Hoppas ni alla är ok!Hade en jättemysig kväll med lillebror  igår.. vi åt god mat, kollade på melodifestivalen (Darin bra men Timotej tycker jag personligen var ett skämt! - var tog Alcazars givna globenplats väge...

Ovido - Quiz & Flashcards