Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Caroline Arvidsson - 16 februari 2009 22:24

hallå


Har sovit skitdåligt flera nätter - vet inte vad det är men hoppas det snart går över. Finns det nåt värre än att ligga och vrida och vända på sig? Så jobbigt... fått tillbaka lite hosta också.. jag äter ju inga mediciner längre så jag hade ju hoppats att den här veckan bara skulle gå framåt med hälsan.. istället kommer hostan tillbaka... *suck* Hoppas det bara är tillfälligt..
 

Idag tröttnade jag på att gå hemma - så jag åkte med mamma till IKEA en sväng. Hon skulle köpa en ny säng och lite annat. Det blev inte bara hon som handlade ... haha.. kan man åka till IKEA utan att handla? *s* Jag kom hem med en ny bäddmadrass:

Sultan Tuvebo
Stoppning av latex följer kroppens konturer och fördelar kroppsvikten jämnt. Stoppningen har en hålkonstruktion som gör att luften kan cirkulera.
Stoppning av 100% lammull transporterar bort fukt och ger ett sovklimat med jämn temperatur. Stoppad ovansida med klädsel av 100% bomull gör bäddmadrassen mjuk närmast kroppen.
SULTAN TUVEBO Bäddmadrass
Nu måtte jag väl sova bra!!! Den var hur skön som helst och sängen ser helmysig ut nu då den kom på *s*

Köpte även trådbackar till mina nästintill omöjliga att inreda-garderober.. *ler* vilket blev jättebra faktiskt.
ANTONIUS Trådback ANTONIUS Stativ
Nu måste jag köpa lite väggskenor med hyllor så ska jag nog få ordning på garderoben *s* men det blir nästa gång. Vips så var 2500 kr borta idag *s*

Då jag kom hem var jag ute med Boris på en halvlångis.. han var ju så öm i benen/länden efter busdagen med Tingeling och Vera så vi tog en försiktig och lugn promenad idag. Skönt. Sedan lagade vi mat - innan det var dax att rensa garderoben och fixa den :) Vid 19 var jag klar - tog 3.5 timme att fixa och grejja i garderoben! Men bra blev det.

Jag och Catta har en mycket spännande ide på gång - som kommer bli ett livsverk! Det upptar väldigt mycket av mina tankar... är nåt vi båda tänkt väldigt länge på och som vi nu inser att vi nog måste göra nåt av!! Hoppas ni blev nyfikna... haha! Catta kommer till mig på onsdag - då ska vi spinna vidare!

KRAMAR - nu tror jag att jag ska ta en prommis med Boris - efter det en varm dusch - en kopp te och sen krypa ner i min "nya" säng!! Hoppas hoppas att jag nu kan sova inatt!

// Carro o Boris

Ovido - Quiz & Flashcards