Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

solen skiner

Av Caroline Arvidsson - 20 februari 2009 14:32

Helt underbart att solen skiner - känns som om det snart är dax för vår. Fick höra att det härnog var sista köldknäppen sedan ska värmen börja komma! Känns ju underbart!! Tänk att ytterligare en kall vinter snart är förbi, januari och februari som är så grå och trista.. nu är det snart MARS och VÅR!! Weeee!! :)

Idag åkte jag och Boris ut till Anneli så han fick leka med Elsa några timmar medan vi drack kaffe och snackade skit. Var mysigt, han älskar ju att vara där... Då vi gick ut efter fikan sprang Elsa och Boris raka vägen ner till skithögen utanför stallet och hade sin egna lilla fikastund i form av HÄSTBAJS i stora mängder! haha... han riktigt proppade hela munnen full! haha... men jag bryr mig faktiskt inte om det för det finns inget skadligt i hästskit. Tur att jag och Catta ska in till stan ikväll så jag slipper känna oserna av hans fisar sen bara! haha

Nu ligger han nöjd och sover - skönt att han är lite trött eftersom jag ska iväg. Jag och Catta ska in till Mongolian Barbeque i stan och mumsa i oss mongolisk buffe! *s* Ska bli sååå gott! Var länge sen jag var där - de har otroligt god mat!

Kram på er så länge / Carro & Borre

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards