Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Till minne av Deminas Xena

Av Caroline Arvidsson - 18 februari 2009 22:11

Vi fick idag veta att söta Deminas Xena lämnat jordelivet.
En otroligt go och snäll tik hos Helena som Boris tyckte mycket om.
Hon insjuknade fort och fick somna in lugnt och fridfullt i knät på matte Helena i igår..

En solig, varm och härlig dag i somras tog vi med oss Xena ut till våran badklippa - gissa om hon levde upp och hade en sååå härlig dag tillsammans med oss där ute. Njöt verkligen, lekte med pinnar, busade med Boris och bara myste vid havet. En supermysig dag och Xena var såå lätt att ha med sig. Vilken tjej! Vi kommer alltid minnas den dagen och vi hoppas att den finns kvar i Xenas hjärta med.

Alltid i våra tankar - vila i frid söta Xena!
Tankar och kramar från mig och Boris

http://galleri.borresnorre.se/#17  
 
Therese Bergsmo

Therese Bergsmo

19 februari 2009 07:37

Usch, vad hemskt att höra att hon fått lämna jordelivet. Men vi vet ju att hon haft ett bra liv och Helena gör verkligen allt för sina hundar!

Jag röstade att jag skulle sitta med min hund, gjorde det med Leias syster som vi tog bort när hon var 6 mån. Det var jättejobbigt, men jag kände att det var rätt för Aqi att jag satt brevid henne så hon hade den tryggheten i sista stund. Det sista hon gör är att titta upp på mig med ögon som sa "tack", så hon slapp lida mer...

Sköt om dig nu och hoppas verkligen att medicinen hjälper nu. Hostmedicinen är det morfin i så man blir lite snurrig, men det kanske hjälper upp ;-)

Kram, Therese

http://www.bergsmo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards