Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

DogTrigger

Av Caroline Arvidsson - 28 januari 2009 01:13

Suttit på nätet och kollat efter en ny NinaOttosson aktiveringsleksak till Boris så vi har lite kul att pyssla med då jag är hemma sjuk.. :)

Han har redan DogBrick och DogTornado som han älskar, men jag ville hitta nåt nytt skoj så det blir lite utmaning då han redan klurat ut hur man gör med de han redan har.
dogtornadoplastic
Så jag köpte DogTrigger, som jag läste om och som lät skoj! http://www.nina-ottosson.com/triggerwood.htm
Kräver också lite samarbete mellan förare-hund som omväxling, eller mja jag ska hålla den mellan mina knän *S*



Är det nån av er som har erfarenhet av den här? Eller kan ni rekk nån av de andra som Boris inte har? Måste ju skämma bort honom med NÅT nu då jag inte orkar gå så långt.. så han inte blir helt apatisk haha. Nu är den beställd iallafall och skulle komma hem inom 7 dagar så jag hoppas den kommer SNART!!

KRAM, nu måste jag sova igen

 
 
Lovisa & Yunie

Lovisa & Yunie

28 januari 2009 08:30

Yunie har DogTwister ur den serien och hon bara älskar den, hon brukar få hela sin måltid i den och jobba för, men vi tar bort plopparna eftersom de tänkte hon svälja.

http://www/.freewebs.com/deminasyunie

 
Moa

Moa

28 januari 2009 08:41

Ska nog prova det dom är väl jäkligt dyra bara!

http://www-moas-hundliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

28 januari 2009 11:29

Hallå MOa

Nej de är inte alls så farligt dyra.. betalade 330 kr för den här.. helt ok pris med tanke på hur kul de tycker att de är!! :)
PErfekta de dagarna då man inte har möjlighet/tid/ork att ta sig ut och träna :)

/ Carro

 
Catta

Catta

28 januari 2009 21:50

Pappa har några sånna där och hundarna tycker det är kul. Men Otto verkar inte tycka de är så roliga.
Kunde du inte åka iväg ock köpa ett nytt ist. för att beställa och få lagom tills du ska börja jobba igen? ;o)
Kram

http://www.doggas.se

 
Ingen bild

Carro

29 januari 2009 18:23

Jag mailade dem och de skickar det idag så jag har det nog redan imorgon (fre) Mailade dem och sa att jag behövde det fort i så fall eftersom jag är hemma sjuk och hunden har tråkigt.. och då skickade dom det idag :) Snällt.

Annars hade jag fått åka och köpa..men det är inte alls affärer som har dem tyvärr..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards