Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Caroline Arvidsson - 5 januari 2009 16:06

Alltså tiden rinner ifrån mig *s* Idag är bebisarna 10 veckor gamla och rätt stora missar nu.. Helt kär i dem alla!

Idag har jag iallafall fotat dem lite.. så det finns nya bilder på dem i deras egna gallerier och även i kullgalleriet! Blev  mycket fångande av gäspar och tungor idag..haha... de är för charmiga.

Nu är det bara Supremo kvar till salu.. den stora godingen! Hade ett jättegulligt par här igår som är intresserade av honom, vi får se hur det blir! :) Helt säker på att han får ett underbart hem han ocskå! Om jag kunnat behålla honom själv hade jag gjort det för han är helt fantastisk!
Världens keligaste och väldigt tillgiven.. vill hemskt gärna sova i dina armar, spinner högt då.. en stor myspropp som förtjänar det bästa hemmet. Kan även tänka mig sälja honom till avel om rätt köpare dyker upp.

Ikväll ska jag på middag hos min mamma...  så nu ska jag hoppa in i duschen! Vi hörs senare. Kram Carro


Shokomonk


Mokita och Capriccio


Mokita *s*


Systrarna Valrhona och Mokita


Shokomonk och Capriccio "Morris"


Supremo

Mer info om kattungarna på www.raggorgeous.se

Ovido - Quiz & Flashcards