Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Caroline Arvidsson - 2 januari 2009 15:36

God dagens

Började morgonen med att åka till åkrarna och ta en härlig promenad på 1 timme i det KYLIGA,men sköna vädret. Det var -8 grader hemma på parkeringen så vad det var där nere på de lite blåsiga åkrarna vill jag inte veta! Härligt var det iallafall, kastade boll och tränade lite lydnad. :) 

Efter det åkte vi och handlade lite blodpudding till Boris eftersom han skulle vara på Albano kl 13 idag och lämna blod! Gick lika bra som vanligt.. han fick massa beröm, pussar och blodpudding.. *ler* Känns alltid lika bra att ha gjort en god gärning. Helst idag då det kom in ett akutfall med en schäfertik vars mage skurits upp av något vasst.. hu så hemskt! De fick rulla in henne på bår för det var mycket blod där... hua... vi skickar massa tankar till tiken som rullades in på operation på en gång och hoppas det gick väl!

Träffade Camilla med Dyrka där också idag! Så lääänge sen vi sågs.. ska ses i helgen tänkte vi :) Så får Boris och Dyrka busa lite också! hihi

Ikväll ska jag på bio med min mamma och min brors flickvän Maria, vi ska se Australia.. hoppas den är bra! Den är 2.45 lång så jag hoppas den är bra! *s*
Boris har fått långpromenad, lämnat blod och ätit massa blodpudding så jag tror minsann att herrn kommer sova gott då jag är borta! *S* Känns bra.
Imorgon ska vi ut till Anneli med Boris kära vän Elsa (leonbergerblandning)  och hennes 3 små papillonvänner :) Ska bli kul!

Nyfiken på er som röstat nej på lincens på rottis.. varför tycker ni inte man ska ha det?

hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards