Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

oj oj

Av Caroline Arvidsson - 25 januari 2009 00:29

tyckte det var konstigt att Boris gnydde vid dörren då det bara var 3 timmar sedan vi var ute sist.. men självklart tog vi en runda till..hann inte mer än ut på gräsmattan så var det SPRUTLACKERING!! :(


var länge sen boris var dålig i magen nu och jag undrar varför?? det enda jag kan komma på var arr jag köpte grisöron på djuraffären för nån dag sedan och då jag kom hem reagerade jag på att de luktade udda... grisöron brukar ju inte lukta så mycket ... men men.. han fick det ändå och fick ett idag med.. måste vara det... då vi var ute i eftermiddags var det enda jag reagerade på att han bajsade 4 ggr på ca 30 min.. små kluttar varje gång.. som om han  var lite hård.. och sen nu...  hm...


får se hur natten blir.. imorgon blir det fastedag iaf... kanske kokar lite ris..

min lille stackare är dåliga i magen... :(

 
 
Ingen bild

Lena & Casey

25 januari 2009 08:20

Stackars Pappa! Ja vi råkade ut för samma sak för ett par veckor sedan och det var inte roligt för varken Casey eller mig (som fick springa ut i tid och otid under natten och sen skulle jag iväg och jobba på morgonen) Amanda sa att han sovit hela dagen och jag sov nästan på jobbet, tur att det var fredag och vi var lediga helgen ;). Kram!

 
Catta

Catta

25 januari 2009 12:19

Jag är övertygad om att det är grisöronen. Otto kan knappt titta på ett utan att han blir dålig i magen!
Hoppas han är bättre idag!
Kram

http://www.doggas.se

 
Jenny & grabbarna

Jenny & grabbarna

25 januari 2009 13:18

Usch det där är ju så jobbigt!! Stackars Borre, inte lätt. If you gotta go, you gotta go! =) Sänder puss på nosen i alla fall från oss.

http://ff.soulsister.se

 
Lovisa & Deminas Yunie

Lovisa & Deminas Yunie

25 januari 2009 22:05

För att Boris ska tycka att det är lite godare godare dietmat kan du ge honom kokt köttfärs,kokt torsk/sej samt majsvälling så går det nog över snart. Jag kan även rekommendera barnmatsburken kalvfricadeller att blanda i riset. Krya på dig Boris

Kramar Lovisa & Deminas Yunie

http://www.freewebs.com/deminasyunie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards