Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Mysdag

Av Caroline Arvidsson - 27 december 2008 17:26

Idag har vi haft en välbehövlig VILODAG! Supreskönt.

Det är ju väldigt trevligt med julen men sååå mycket att göra hela tiden.. åka runt hit och dit, baka, städa, laga mat.. *s* ja ni vet.. kul men ärligt så är det rätt skönt då man kan börja slappna av lite..

Så idag sov vi till 11, klädde mig och tog med Boris ut till Vallentunaskogen där vi hade riktigt mysigt i nästan 1.5 timme. Fotade en massa och Boris myste verkligen.. var på såå härligt humör och bjöd upp kameran hela tiden .. haha

På vägen hem köpte jag skvallertidningar och mat så jag kan göra spaghetti och köttfärssås ikväll.. nu får det vara slut på julmaten *s* Tog ett varmt bad.. la mig på sängen med alla djuren och läste massa kändisskvaller och har baaaara tagit det lugnt!! Underbart.

Så nu kanske jag ska dressa om från morgonrocken jag haft sedan badet.. hihi.. ta på mjukkläderna och laga lite god mat. Boris är däckad och ligger på rygg i soffan och drar timmerstockar!

KRAM PÅ ER, lägger in lite foton från dagens skogstur. Alla foton finns under Galleri 2.


Sötnosen


Galenpannan


Snygga öron


Mattes hjärta!!


Flyger fram!!


Törstig?? haha


MYYYS!!

Kram kram

 
 
Catta

Catta

27 december 2008 20:43

HA; HA; HA!!!!! Får han ligga i soffan nu??? PruttBoris tar sig friheter minsann!

Fina bilder, den med tungan i gräset är ett kodak-moment!

Jag vet inte när vi ska träna, måndag kanske?

http://www.doggas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards