Alla inlägg den 15 december 2008

Av Caroline Arvidsson - 15 december 2008 23:47

Detta kan låta som en småsak men för mig som alltid har millimeterkoll på mina djur blev jag MYCKET förvånad idag då jag skulle klippa Boris klor i eftermiddags.

Då han hade lagt sig fint på sidan och jag tog upp första framtassen såg jag det... han har skadat en KLO! Den var som splittat en bit in och en flisa stack ut. Inte så att den gått av eller att pulpan syntes men.. hur skönt kan det ha varit att gå omkring med det där i skogen om det trycker på klon då han går i sank mark!! Usch vad jag skämdes! Han är ju såå snäll så jag fick klippa till klon (så det är ingen ny skada heller..) så nu är det bara en liten liten spricka och vi har tvättat och haft på AloeVera..

usch jag tycker sånt är hemskt.. jag brukar se minsta skråma på honom!!
Men nu var det ju tur att det inte var nån dödlig skada... *ler smått* men iallafall.. plutte... ska inte hända igen. Tror det kan ha hänt i vår trappa eftersom vi har en gallertrappa upp till lägenheten. har inte hört honom pipa nån gång.. men.. ja.. på nåt vis hände det.. men som sagt.. det såg bra ut och går nog fort över.

Till helgen ska vi ÄNTLIGEN TRÄNA igen.. fick mail av Catta och Otto som var väldigt träningssugna och SJÄLVKLART hänger vi med!! Nu har jag ju dessutom julledigt from tisdag 23 dec tills 7 januari så nu ska det bli mycket träna av!! Ser verkligen fram emot det!! :)

Kram på er! / Carro och Boris

Ovido - Quiz & Flashcards