Alla inlägg den 26 december 2008

Av Caroline Arvidsson - 26 december 2008 23:50

Hallå

Idag kom Johanna och Raija på besök! Väldigt trevligt!
Man hinner inte alltid ses så ofta som man skulle vilja! Raija var supergo mot kattungarna och ville gärna buffa och mysa med dem.. hihi

De kom vid 17 och åkte hem vid 22.30 efter god middag, fika och massa skitsnack :) Mysig kväll!

Då de åkt passade jag på att ta lite kort på Boris och hans älskade vildsvin som han fick av mig då han flyttade hem till mig vid 8 veckors ålder. TÄNK att det hållr än!? Och han älskar det! Vildsvinet har blivit "opererat" två gånger då de spruckit i sömmarna men jag har så klart lagat det.. lite spännande att se hur länge kan han ha det. Dock syns det att det börjar komma till åren.. blivit flintskallig och lite småsliten här och var.. hihi! Men vad gör väl det!? Han älskar sitt vildsvin!

Så här såg det ut då Boris var endast 8 veckor gammal:




Imorgon då vi vaknar ska vi ta en riktig långpromenad i skogen..ska bli jätteskönt! Ska ju bli sol och minusgrader i hela landet!

Tänk på onsdag fyller Boris 4 år... usch vad tiden går!!!!!!!!!!!
Min lilla bebis..

Här kommer lite foton både på Raija och på Vildsvinet...

Av Caroline Arvidsson - 26 december 2008 02:08

Jag var bara tvungen att sätta på datorn igen och lägga in de här korten i bloggen så ni får se!!!! Att det är sant *s* Fler foton finns på katternas hemsida i kattungegalleriet, de kommer in i Boris galleri 2 också imorgon..
http://www.raggorgeous.se


Jag låg i soffan och kollade på en film då Shokomonk hoppade upp... stångade sig mot Boris och KRYPER SEDAN IN MELLANS HANS BEN.. pussar lite på Boris ena bakben och kryper sedan ihop och somnar...


mitt hjärta höll ju på att gå i bitar! Han älskar verkligen de små och de älskar honom!! De är såååå söta! Boris slickade honom lite på huvudet, suckade nöjd och la ner huvudet och sov vidare.. :))


Shokomonk och Boris är verkligen vänner. Boris har lite förkärlek till honom, han brukar bli offer för tungan ibland.. hihi.. blir helt slemmig men inte bryr sig Shokomonk sig om det.. han bara spinner! *s*


Dessa älskade djur!!!

Nu ska vi sova gott... oh vad härligt sånt här känns, med samförstånd mellan djur! *S*



 


 


 

Trötta killar *s* PUSS!!!

Ovido - Quiz & Flashcards