Alla inlägg den 29 december 2009

Av Caroline Arvidsson - 29 december 2009 23:35

Vi vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas det nya året blir riktigt lyckosamt och att ni får hålla er friska och krya!! *kramar*

På nyårsafton är det också en speciell dag av en annan anledning - min älskade Boris fyller 5 år!!!   

Helt galet vad tiden går fort! Kan inte beskriva allt vi gått tillsammans, känns som om vi kan varandra ut och in. Det har ju bara varit jag och Boris (och katterna) så det är inte konstigt att vi blivit så tajta. Han är en fantastisk hund,  omtänksam (på sitt hundsätt) och otroligt rolig! Så många skratt han gett mig!

Kommer aldrig glömma då min mammas sambo olyckligt omkom.. jag och Boris åkte och hämtade henne och lillebror på Arlanda och stannade med dem i 3 dagar. Boris vek inte från mammas sida på hela tiden, han lade huvudet på hennes knä eller fötter och bara fanns där. De är så  otroliga som känner då man är ledsen.

Eller då jag låg jättesjuk i lunginflammation och knappt kunde andas. Då vek han inte från min sida i sängen utan låg med huvudet på min mage och tittade på mig hela tiden som för att kolla att jag fortsatte andas... en underbar vän!! Så otroligt glad att han är min!!

Blir helt tårögd här... men... slutligen.. Till min Boris:

  Jag älskar dig så mycket och hoppas på mååånga långa år till!
Pussar överallt från din matte!!

Ovido - Quiz & Flashcards