Alla inlägg under november 2009

Av Caroline Arvidsson - 30 november 2009 17:22

De tävlar lydnad och VINNER! Gubben är 97 år!!
Man  blir ju tårögd!!   Så söta!!



George Richards & Hummel at Dachshund Speciality 2009 from John Richards on Vimeo.

Av Caroline Arvidsson - 21 november 2009 19:21

God kväll!!

Ett inlägg!! Äntligen! Men det känns som om man levt i dvala i detta mörker senaste tiden. Efter 2.5 soltimmar under hela november var det med ett underbart humör vi vaknade till SOL utanför fönstret imorse! Ringde Johanna med Raija som gärna följde med oss ut i skogen!

Så vi åkte till vår mysiga inhägnade plats i skogen där hundarna kunde busa runt, springa av sig och bara myyyysa - lika mycket som vi gjorde av solen!!

Tack Johanna och Raija (och Johannas mamma Monika) för en supermysig dag!
Här är lite foton på våra underbara hundar! Kyss Boris och Raija är verkligen underbara mot varandra och det SYNS hur mycket de tycker om varandra! Såå mysigt!!



KRAM!!

Av Caroline Arvidsson - 18 november 2009 22:40


Mina älskade kattungar!!! Läs mer på www.raggorgeous.se

Av Caroline Arvidsson - 10 november 2009 15:21

på att uppdatera Boris blogg nu för tiden!

Förlåt!

All tid går liksom åt till att blogga om kattungara. www.raggorgeous.se
Men Boris mår toppen iallafall, är superduktig med att vi har kattungar i köket, han verkar van nu och är inte alls lika fokuserad på dem som han var med första kullen. Så har han blivit äldre och visare också ;) Vi går sköna promenader i rusket (vilket vi inte bryr oss så mycket om) han har blivit bortskämt av mina vänner från Umeå som var nere och hälsade på förra veckan, mycket gott blev det *s*men det är han värd!

Jag har också gått ner till 80% i arbetstid vilket innebär att jag har en dag extra hemma med mina djur, helt underbart!! :) Känner att livet inte går ut på att jobba... finns så mycket annat jag vill göra. Ska gå en superintressant kurs med min mamma i mitten av december "Bli din egen coach" om att nå sina mål, utveckla sina relationer, sig själv mm.. ska bli skoj! Har ju mina planer för framtiden så här kanske man får en liten putt i baken..

Nåja. Idag har jag varit ledig... varit på långis med Boris, handlat, skurat toaletten så den skiner och snart ska jag börja med maten, mamma och lillebror Marcus kommer på besök vid 18.

Just det - Boris son Case (Devåras Bolero) och matte Lena är under utbildning till bevakningsekipage, Case verkar tycka det är jättekul och verkar som gjord för det! SKOJ! Heja heja!! Annars är det väldigt skoj då det droppar in röntgenresultat på Boris avkommor, det ser jättebra ut och vi är så stolta över dem alla!


kram på er / Carro & Boris

Ovido - Quiz & Flashcards