Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Skön promenad med Boris dotter Bella och hennes familj

Av Caroline Arvidsson - 8 oktober 2009 20:19

Idag efter jobbet kände jag bara hur skönt det skulle vara med en lite längre promenad i kvällssolen och den sköna luften... Så jag ringde Petra som har Boris dotter Bella som direkt var på. Mötte upp henne vid ängarna vid halv sex då hon hade hämtat sina två barn också.


Hundarna hade superkul, Bella som till och med smet ut ur bilen utan koppel då hon såg pappa.. hihi.. Petra tyckte inte det var lika kul! *fniss* Men promenaden var skön och hundarna hade jättekul tillsammans!! Boris är ju van att jag ibland kastar ut en näve godis i det höga gräset som han sen får leta efter.. det tog en stund innan Bella förstod vad han gjorde men sedan blev det full fart.. hihi. Sedan tyckte hon att jag var tant Godis resten av promenaden.. hihi.. sååå söt! Jättelååång och hög i kroppen, hon är ju 15 månader nu.. börjar bli stora tjejen, med tillhörande "kottar i öronen".


Var en trött Boris som kom hem, åt middag och sedan har han slappat i sängen sedan dess.. såå skönt! Jo knaprat lite ben har  han också.


Tappar era hundar mycket päls nu? Boris tappar galet mycket päls.. bara ramlar av honom, trots att han får Salmopet (laxolja) varje dag.. konstigt.. hoppas inget är knas men han mår ju toppen annars... Äh det är nog bara min hönsmmesida som kommer fram lite.. hihi


Om 3 veckor får vi kattungar här hemma igen - ska bli underbart!!! www.raggorgeous.se
Och en annan sak - på söndag ska vi äntligen ut med Catta och Otto och spåra igen! HURRA!! Ska bli så jä-la KUUUUUUUUUL!!! Längtar galet!! Nu ska vi verkligen försöka köra på under höst/vinter/våren regelbundet!!


KRAM på er - Carro & Boris


Lite foton från promenaden med Bella idag:
 
Bella & Boris

 
Bus bus - man blir ju så glad av att se hundar busa!!

 
 
 
  
Öhhh.... ha ha..



 
 
Therese Bergsmo

Therese Bergsmo

9 oktober 2009 06:52

Åh, vilka fina bilder, vilken härlig promenad ni verkar ha haft! Roligt med rottisar som leker tillsammans, de har liksom en egen stil ;-)

Nej, här tappas inte päls. Men det är säkert inget att oroa sig för, jag tycker inte alltid att Leia tappar när hon borde så att säga...

Må gott och ha en riktigt trevlig helg!

Kram, Therese

http://www.bergsmo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Arvidsson - 22 april 2010 21:35

Imponerande man!!!

Av Caroline Arvidsson - 20 april 2010 00:35


Kolla Boris och Kiwi!! Är inte det här kärlek så säg vad!   Han verkligen älskar sin nakna lilla vän.. Kiwi kryper upp och myser ner sig vid hans varma ljumske.. han lyfter lite på benet så hon kommer in där hon vill, sedan tvättar han henne lite på ...

Av Caroline Arvidsson - 3 april 2010 14:28

Foto av min älskade Boris från vår supersköna promenad i förmiddags!!! ...

Av Caroline Arvidsson - 30 mars 2010 15:27

Hej på erVisst är det underbart med vårsol igen!! :) Som vi har längtat!!   Boris och jag är ute på långpromenader varje dag, man får liksom den där extra energiskjutsen i kroppen på nåt vis. Boris får inte lika ont i sin rygg heller då det börjar bl...

Av Caroline Arvidsson - 15 mars 2010 11:20

Ja vad säger man om helgen som varit? Helt underbar!!!   Som man har längtat efter den här våren, kändes ett tag som om vintern aldrig skulle ta slut.I lördags då vi vaknade och solen sken så vackert kände jag att idag måste vi ut i solen!! Då jag va...

Ovido - Quiz & Flashcards